
1. ظریفی صاحب نظر میگفت در قمشه ما همه چیز متولی دارد به جز خود قمشه.با هجوم افکار و سخنان ناصواب و افراد عاری از خردی که بعضا با ظاهر موجه صاحب دفتر و دستک و یساول و قراول شده اند،رطب و یابس هایی میشنویم و یاوه بافی هایی میخوانیم که فحوای آن تلاش برای مجاب کردن ساکنان این کهن دیار، به این نکته است که قمشه شهرضا شده ما جای زندگی نیست.این مختصر سخنان مرا و شاید کسانی مثل مرا که یک لاقبایان این ملک و تقریبا و با اندکی اغماض شهروند این شهریم به این دلیل که آبادی و توسعه و رفاه مردمانش مهمتر از طعن...
ادامه مطلب