عذرخواهی میکنم

خرید بک لینک

ایرج راد در نقش رزمنده تازه وارد:اینجا مقام مسئول کیه؟

پرویز پرستویی در نقش فرمانده جنگ:مقام نداره،اما مسئول منم

فیلم دوئل،ساخته احمدرضا درویش

اینکه در کشوری جلسات متعدد و همایش های گوناگون برگزار شود و سخنرانان صاحب مقام و بدون مقام جملات با ربط و بی ربطی سرهم کنند و بعد از چند بار خمیازه کشیدن و برای فرار از همان جلسات بی خاصیت،لحظه شماری کنند نه تنها عجیب نیست بلکه منطبق بر عقل سلیم است.چرا که در اینگونه جوامع اصل بر ظاهر است و نمایش تلاش افراد برای رفع مشکلات، نتایج فراوانی برای نمایشگران داشته و دارد.اما اینکه در همان کشور،نهادهای عریض و طویل برای ساخت کشور و ارائه خدمت، بخش مهمی از بیت المال را تلف کنند و نتیجه همان باشد که بدون وجود آن نهادها میتوانست باشد اندکی عجیب می نماید.باعث تاسف فراوان است که شهروند محترمی در ورودی یک اداره دولتی نگارنده را با تندترین عبارات غیرقابل نشر چنان بنوازد که غیراز گوش کردن به سخنان و سرتکان دادن نتوانم هیچ حرفی برای پاسخ داشته باشم.آن شهروند بانوی محترم، که گویا نگارنده، بالاترین مقامی! بود که تاکنون با او مواجه شده و به سخنانش گوش داده بود،به پایمال شدن حق اولیه اش در داشتن یک زندگی بدون تحمل بوی تعفن فاضلاب معترض بود و اینبار نه مقامات مسئول!! که شهروندان شهرضایی را مقصر این وضع میدانست که فقط به دنبال گسترش شبکه دفع فاضلاب هستند و تاسیس تصفیه خانه و نجات تعداد زیادی از شهروندان ساکن جرم افشار از بوی فاضلاب و پایان این ظلم جاریه اولویت اخر آنها هم نیست.داستان آب و به دنبال ان فاضلاب قصه تمام نشدنی دیار ماست.تا جایی که تاریخ شفاهی و کتبی یادآوری میکند چندین نماینده و فرماندار ونامزد و رییس فلان و سایر قضایا! قرار بوده این مشکل همیشگی را برای همیشه حل کنند و هیچیک نتوانستند.در زمانی که نفت ایران نزدیک صدو پنجاه دلار به فروش میرفت شهرضای ما هیچ نصیبی از خزانه همیشه خالی مملکت نداشت.اکنون که بهانه لازم به دلیل کاهش بهای نفت موجود است و هر اعتراضی منجر به خطابه های بلند شده و معترضان توصیه به درک شرایط حساس کنونی!میشوند.با این اوصاف به تنها کسانی که هیچ امیدی نیست مشکل همشهریان غریب افتاده ما را حل کنند دستگاه های عریض و طویل دولتی و مسئولان آن هستند.لذا اگر کسانی در این شهر هستند که راهکاری برای حل این مشکل دارند و میتوانند این معضل ناشی از بی کفایتی را حل کنند از انصاف به دور است که همشهریان خود را فراموش کنند. دانشمندان مرتبط با صنعت آب و فاضلاب راهکارهای موثری برای تبدیل این تهدید به یک فرصت اقتصادی سودآور دارند که میتواند در دسترس سرمایه گذاران قرار گیرد.اگر اجازه داشته باشم سخنی با آن شهروند محترم و سایرینی که در منطقه جرم افشار زندگی شان به دلیل حوضچه های دفع فاضلاب و مصائب ناشی از آن دچار مشکل است داشته باشم عرض میکنم تمام هزینه های نصب انشعاب و کارمزد دفع فاضلاب و مالیات ارزش افزوده!و رد مظالم عباد و...در زمان مقرر و به طور کامل دریافت میشود اما اینکه چرا با وجود دریافت این هزینه،مشکلات ناشی از آن را حل نمیکنند،طبعا آن کسی که میتواند و باید پاسخگو باشد من نیستم.با این وجود اگر سهمی از قصور یا تقصیر متوجه نگارنده است از آن بانوی محترم و سایرین عذرخواهی میکنم.در این شهر برای بسیاری از مسایل اعتراض های شدیدی میشود امید که برای شما هم شاهد، باشیم که رگی از گردن سرخی متورم شود.

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۵ساعت 21:43 توسط بهنام طبیبیان |
مدارا...

ما را در سایت مدارا دنبال می‌کنید

برچسب: عذرخواهی,میکنم, نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:21

صفحه بندی